Hello MAMA! Örülünk, hogy itt vagy!

2017. február 21. - rcsdaniella

Rumbold-Cselényi Daniella vagyok, Lencsi és Bánk anyukája. Korábban újságíróként dolgoztam, aztán fotográfusi végzettséget szereztem, fotós lettem. Ez a két nagy szerelem - az írás és a fotó - mindig jelen van az életemben. Abban a pillanatban, hogy a gyerekeim megszülettek, aztán új időszámítás vette kezdetét. Ott álltam tele kérdésekkel, kétségekkel. Fogalmam sem volt, jól csinálom-e a dolgokat. Jól jött volna akkor, ha valaki őszintén beszél az ismeretlenről. Megismerkedtem olyan témákkal, amelyek az anyasághoz kapcsolódnak. Közben naponta új tapasztalattal gazdagodtam, a blogon ezekről olvashattok, az én szűrőmön keresztül.

A fotóimat itt találjátok: https://www.cselenyidaniella.com
2_1.jpg
Kovács-Tóth Noémi vagyok, hivatásom szerint újságíró, illetve 2016 májusa óta anyuka. Azt hittem, hogy bennem soha nem merül le az akkumulátor, mindig rengeteg dologgal foglalkoztam egyszerre. Az én huncut kis csibészem, Kinga azonban bebizonyította, hogy szülőnek lenni összetettebb, kimerítőbb és csodálatosabb dolog, mint amit valaha elképzeltem és elmeséltek nekem. Türelmesebb lettem, rejtett szuperképességek birtokába kerültem és még több csokit eszem, hogy bírjam a tempót. Kevesebb rockkoncertre járok és gyakrabban festek (persze nem akkor, amikor ihletem van, hanem gombnyomásra, amikor alszik a baba). Szeretném veletek megosztani mindazt a rengeteg élményt, történetet és inspirációt, ami az anyaságomhoz köthető.14479532_10202401555475461_2507800055588638762_n.jpg

süti beállítások módosítása